Obserwatorzy

piątek, 17 lipca 2015

nie rozmawiajmy dzisiaj bo nie wiem co mam powiedzieć....

Dzisiejszy post jest jednym z tych nieplanowanych ,do napisania go skłonił mnie post kumpla .Poczułam solidaryzację i muszę coś w tym temacie napisać od siebie .

Ja też w życiu nie miałam łatwo…a wręcz momentami miałam dość ciężko..także nazywano mnie patologią…
Zapewne nie jeden zapyta dlaczego…? A więc sama nie wiem… żyjemy w takich czasach ze do druga osoba mijająca nas na ulicy ma niepełną rodzinę, problemy w związku….
Tak ja także mam nie pełną rodzinę, także miałam swoje problemy życiowe te mniejsze jak i większe  tak jak każdy z nas .

Czym jest patologia zapytacie ?

Patologią nazywamy wszelkie zachowania sprzeczne z ideałami własności, kultury, porządku czy wartości rodziny.
alkoholizm, narkomania, przestępczość, samobójstwa, rozwody, choroby psychiczne i cywilizacyjne, a także ubóstwo, żebractwo, niewydolność w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, przemoc w rodzinie….
A Więc dlaczego nazywano mnie patologią ? ..ponieważ nie miałam pełnej rodziny…

Szkoła  i życie społeczne :
15 lat temu dla dziecka niespełna 7 letniego słuchanie codziennie po kilkadziesiąt razy dziennie przez 8 godzin  spędzanych pośród rówieśników i słuchanie jaka jesteś beznadziejna ,tępa, itd. Było strasznie przykre teraz takie zachowanie nazwalibyśmy zwyczajnym ‘hejtem ‘
Z czasem człowiek sobie z tym wszystkim zupełnie nie radzi i pojawiają się myśli samobójcze ..tak przyznaję się do tego..miałam takowe lecz to mija …

Przyjaciele :
Każdy ich ma ,tych od serca oraz tych mniej ‘życzliwych ‘ ,ja trafiałam raczej zawsze na tych drugich ..od toksycznych znajomości należy się odizolować póki jeszcze nie jest za późno….
Z czasem zrozumiałam że warto mieć 1 czy 2 osoby które są z nami szczere niż setkę fałszywych znajomych  ….
Związki :
Tak byłam w toksycznym związku przez 4 lata jak już pewnie wiecie …uwolniłam się w ostatniej chwili …

Podsumowując  nie oceniajmy ludzi po wyglądzie czy zachowaniu..zachowania patologiczne istnieją lecz jeśli ktoś jest zamknięty w sobie lub trochę wycofany czasami warto dać mu szanse się otworzyć na świat lub dać po prostu spokój ludzie są różni jednych lubimy mniej ,drugich bardziej lecz nie mamy prawa ich  oceniać czy patrzeć przez pryzmat opinii innych lub wyglądu .


Nie warto oceniać książki po okładce wcale jej nie otwierając ….



XOXO KUKUSIA






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Przeczytałeś/przeczytałaś już post..to pozostaw coś po sobie w komentarzu.
Kukusia