Obserwatorzy

wtorek, 21 lipca 2015

Is­tnieje niebo dla gangsterów[1]...Aktualizacja włosów Lipiec 2015

Dzisiejszy post jest rozpoczęciem serii wpisów 'włosowych' jako iż powinna wam napisać moją historię włosową lecz zdjęć niestety już brak  zabiorę się do postu troszkę inaczej i napisze moją historię dość niestandardowo a dokładnie w punktach. Zapraszam :)



×- przez pierwsze 3 lata swojego małoletniego życia nosiłam śliczne blond loczki ścięte bardzo krótko.
×-włosy rosły i ciemniały do słowiańskiego blondu przez kolejne parę lat nosiłam 'boba' w takim kolorze
×- włosy sobie rosły a ja razem z nimi.
×-Mając lat ok 14 postanowiła ściąć włosy do pasa prawie na zero.
×-włosy rosły w akompaniamencie farbowań ,rozjaśnień itd itp....
×-po 3 latach włosy do łopatek ściełam do ramion i od tego czasu postanowiłam zapuszczać zdrowe juz włosy.
×-po 2 latach od tej decyzji włosy ściełam po raz kolejny tym razem do linii karku.
×-to było ostatnie radykalne cięcie po 3 latach od ostatniej takiej decyzji włosy z 25 cm urosły na chwilę obecną do długości 40 cm podcinane regularnie co 3 miesiące o 1 cm.

Cel: Za cel obrałam sobie długość 70 cm włosy skręcone i 80 włosy proste . Po osiągnięciu tych wymiarów oddam je na do fundacji Rak&Roll . taki jest właśnie mój cel .Nie długość a jakość.

 Statystyka na 15.07.2015
-długość 40 cm
-grubość 8 cm
-skręt-3a

Październik 2013

Listopad 2013

Luty 2014

Marzec 2014

Kwiecień 2014

Maj 2014

Czerwiec 2014

Lipiec 2014

Sierpień 2014

Wrzesień 2014

Październik 2014

Listopad 2014

Grudzień 2014

Styczeń 2015

Luty 2015

Marzec 2015

Lipiec 2015-40 cm 
Jakie są moje włosy :


Gęstość :Włosów jest strasznie dużo a więc sprawiają wrażenie gęstych lecz pojedyńczy włos jest raczej cienki

Grubość: w kucyku mam 7/8cm i ten stan się nie zmienia od kilku miesięcy

Długość : Było 43 cm przy włosach prostych ..po podcięciu końcówek zrobiło się dokładnie 40 cm

Porowatość : Myślę że średnia w kierunku niskiej ..włosy nie puszą się od paru dobrych miesięcy .. co bym nie zrobiła to utrzymuje się Good Hair Day  strasznie ciężko im zrobić krzywdę .

Naturalny kolor: Mysi blond typowo słowiański

Skręt: bez stylizacji 2b/2c w zależności od dnia ..przy odrobinie żelu i wygniataniu 3a


XOXO KUKUSIA




<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Przeczytałeś/przeczytałaś już post..to pozostaw coś po sobie w komentarzu.
Kukusia