Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2015

Is­tnieje niebo dla gangsterów[3] Aktualizacja włosów Październik 2015


Hejka :) No i mamy Październik  a więc sezon przeziębieniowy został otwarty.
Choroba dopadła i mnie a więc mam troszkę czasu na napisanie zaległej Aktualizacji .
Październik nie był dla mnie miesiącem wyjątkowo przełomowym ...
Trzymam się raczej sprawdzonych produktów
Odchodzę też od złożonej pielęgnacji i stawiam na minimalizm który na moich włosach sprawdza się świetnie .
Coraz częściej  jednak  korzystam z suszarki .

Statystyka Październikowa:

-Olejowanie co mycie  ( olej sezamowy mieszany z krokoszowym na glicerynę lub miód )
-Odżywka Joanna z Olejkiem Arganowym ) 
-Maska razem z olejowaniem co mycie (Lorys snake oil, Mr.Potters aloesowa) 
-Mycie Barwa Rzepa 




Pomiary :

Długość całkowita: 47cm
Przyrost: 2cm
Obwód kucyka : 9cm
Skręt: 2a przy stylizacji 3a

Kolor : 

Jak na 2 miesiące od farbowanie kolor trzyma się  bardzo dobrze ,rudość przebija przez czerń co mi się bardzo podoba i sprawia że fryzura w zależności od światła na nią padającego  wygląda troszkę inaczej . Grzywka nadal pozostaje w kolorze blond .


Długość na prostych włosach

kolorek :)

Długość po suszarce 

skręcone naturalnie

3 komentarze:

  1. Kuki jeśli mam być szczera, to Twoje włosy najpiękniej wyglądały tutaj <3 http://2.bp.blogspot.com/-rq8muM4v2Co/Vfgt_8dv2WI/AAAAAAAAAU4/Eyhd_t7Kub0/s400/DSC02953.JPG dąż do takich bo są przecudowne <3! z ogromnym potencjałem

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Przeczytałeś/przeczytałaś już post..to pozostaw coś po sobie w komentarzu.
Kukusia