Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

istnieć nie znaczy żyć..

Długo się zastanawiałam nad tym postem ...Co właściwie bym miała napisać i po co ...
I co by to wszystko mi dało ,co by uświadomiło postronnej osobie
No właśnie ....
Całe życie zastanawiamy się 'po co? , dlaczego?, na co? , co to zmieni ?...w jakim celu ?
O tym właśnie będzie dzisiejszy post .

To w jakim środowisku się obracamy zmienia nas i nasze poglądy ,sprawia że spoglądamy na świat z trochę innej perspektywy ,patrzymy na niego z dystansem ,czasami może z nową nadzieją , z entuzjazmem ....

Pewnie zapytacie jaki to jest zemną?

Już wyjaśniam...
Z osoby zamkniętej w sobie nagle stałam się kimś inny,otwarłam się na ludzi,poznałam nowe osoby
inny świat ..zaczynam żyć po swojemu tak jak chcę wreszcie tak jak mogę ..tak jak zawsze tego chciałam .
Obracam się w środowisku dość zróżnicowanym z jednej strony osoby które pójdą zemną w najgorsze gówno z drugiej osoba która siedzi z nosem w książkach ..dwa różne światy które czasami trzeba podzielić i wkroczyć w sam środek .

Co, kto i dlaczego ?

Po jednej stronie D . który ogarnia wszystko i wszystkich a mnie w tym całym bałaganie najbardziej, sprowadza mnie do parteru abym zrozumiała i spojrzała na świat z lepszej perspektywy.
Osoba która pójdzie ze mną w ogień ,wszędzie jest go pełno i nie sposób czasami nad nim zapanować lecz więcej o nim przeczytacie tutaj .... <z czasem zrobię kolejny post z tej serii>

Z drugiej strony M...Człowiek zagadka ....,mól książkowy, możesz powtarzać tysiąc razy to samo lecz nie oczekuj reakcji , osoba marnująca sobie życie na własne życzenie .

Po co to piszę ?

Czasami warto się zastanowić przez parę chwil nad tym co robimy ze swoim życiem ...

I zacząć żyć ..


Podróż na Wschód



.
Gołanice 11.08.2015






XOXO KUKUSIA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Przeczytałeś/przeczytałaś już post..to pozostaw coś po sobie w komentarzu.
Kukusia