Obserwatorzy

czwartek, 27 sierpnia 2015

Czasem człowiek musi stracić, by zobaczyć czy kochał..



"Jedynym, co daje morze, są porywiste podmuchy wiatru. I czasami szansę na poczucie się silnym. Nie wiem za dużo o morzu, ale wiem, że tak to już z nim jest. I wiem też, jak ważne jest w życiu niekoniecznie, żeby być silnym, ale żeby czuć się silnym, zmierzyć się z samym sobą choć raz, choć raz znaleźć się w pierwotnym położeniu człowieka, bez niczego, co może ci pomóc, mając tylko ręce i własną głowę." 

Into the wild.

 Siema po raz kolejny :) 

Ano właśnie ...Czasami doceniamy ludzi gdy już ich straciliśmy, rozumiemy swoje błędy gdy zazwyczaj jest już za późno na jakikolwiek ruch . 
A mnie ? Mnie nie chce się już wracać do przeszłości..tłumaczyć po raz tysięczny tego samego .
Uciekam od wszystkiego po raz kolejny mając nadzieję że tym razem przeszłość mnie nie złapie ,wreszcie biorę życie w swoje ręce i tylko ode mnie zależy czy się uda ......
Tak jestem kobietą chociaż  czasami się łamię . mam większe jaja niż nie jeden facet .

Lecę robić bloga 110 km dalej :) 

<tak to był ostatni post pisany na starych śmieciach ..> :) 

Big girls cry when their hearts are breaking.....






XOXO KUKUSIA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Przeczytałeś/przeczytałaś już post..to pozostaw coś po sobie w komentarzu.
Kukusia